#2 - 16år imorn.

Yeys, imorn så fyller jag år, ska få en present redan idag,
förhoppningsvis! - Min lilla geckoödla som är såå efterlängtad =)
Bara det blir som planerat nu... vilket de sällan blir, men jag
hoppas! ;D Imorn ska jag äta så mycket som jag aldrig
ätit förr.. haha! Tacos till middag,
sen blir det smörgåstårta och vanlig tårta och kakor och såntdära!

Hade nationella prov idag, två stycken i engelska, det första gick väl hyfsat,
men på det andra så var det hörförståelse, jag hörde ju knappt vad dom sa!!
Så de gick nog inte lika bra. Men vi fick iallafall sluta 11 idag.
Egentligen så slutar vi halv 12, inte så stor skillnad men vi hade iallafall inga
vanliga lektioner, så det var inte helt fel! :D




Min älskling! :)
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0