#16 - jahaaja!

Idag så kom Tommy hit, så nu har mamma
fått ett nytt vardagsrumsbord. Det är ett som
mörkbrunt bord med en glasskiva över, man
får knappt ta i bordet så klagar hon på att det
blir fläckar!! så jag antar att det där bordet
kommer vara mer som prydnad än som bord..
Men det är iallafall fint, jag får väl ta och lägga
in en bild på bordet sen eller något iallafall.
Aja, jag fick en hylla som jag ska ha ovanför
min säng där på väggen, eftersom jag har en
loftsäng så har jag ingenstans att ställa glas
eller mobil eller böcker och sånt där på, det
är så jobbigt att gå ner och upp hela tiden
också. Så det blir nog bra. Jag väntar på att jag
ska få upp en annan hylla också. Som jag av
någon anledning skulle klänga i förut så att den
rasade. haha, jaja.

Zlime är uppe och går och har just badat lite! =)
Imorgon ska jag fara till pappa, men ska iallafall
hit också och mata honom igen, eftersom jag inte
riktigt liitar på att mamma kommer att våga mata
han! Har 2timmars lunchrast imorn så då kan jag
lika gärna fara hem och mata honom om han vill
ha då, annars så får jag väl ringa och hålla koll på
att mamma iallafall provar matar honom, haha.

Det gick inge bra alls att göra en glödlampa!! Så
jag gav upp, kommer inte på nåt bra material som
jag kan göra den av, förutom typ av en ballong, men
jag har ju inga ballonger, så det blir lite svårt. Jag får
väl kolla imorn på skolan eller nåt om dom har några
ballonger så får jag väl kolla om det funkar, om jag
kommer ihåg då..

Jag blev helt plötsligt på jättebra humör.. vet inte riktigt
varför.. kanske var för att jag tog en chokladboll.. men
det låter ju ba konstigt.. jag kanske behövde få i mig
lite socker eller något.. mhahah.

Jag längtar tills jag får en soffa till mitt rum. Nu sitter jag
oftast på golvet när jag kollar på tv, eftersom jag inte har
nån hylla vid sängen och jag har ingen soffa, känns lite
fattigt att sitta på golvet, haha men det blir mysigt om man
lägger massa kuddar och grejjer där.

Jag tror att jag ska ändra mitt gymnasieval, eftersom jag
nästaan är säker på att jag inte kommer in på det som jag
har sökt, och då är det ju ännu mindre chans att jag kommer
in på mitt andrahandsval, så jag tror att jag ska byta så att
jag har mitt nuvarande andrahandsval som förstaval istället.
Det är mycket större chans att jag kommer in på andrahands-
valet.



Nu ska jag gå och dricka något sen så ska jag nog lägga mig
i sängen och kolla på tv=) Börjar känna mig trött i ögona..


hejjs=) ♥

Kommentarer
Postat av: AMÄNDA

meh gere då! svik inte underbara arena

2008-04-09 @ 14:24:54
Postat av: Melina

haha men arena sviker ju mig!! :( haha kommer ju inte komma in där

2008-04-09 @ 17:05:08
Postat av: ÄM da MÄN

jorå klart du kommer! jag hejar på dig ju!

2008-04-10 @ 17:43:14
Postat av: Melina

Men OM jag inte skulle komma in då? :O
då kanske jag står där utan nån skola och måste gå IV!
vill inte ta den riskeen

2008-04-11 @ 12:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0