#15 - tisdah

aluu, slutade skolan 10 över 3 idag, så jag
kome hem för ett tag sen och har just ätit
varma mackor, mööms. Ikväll ska jag nog
göra min uppfinning till NO;n. Men hur fan
ska man kunna göra nånting som ska likna
en gödlampa? Jag får väl se hur det går.
Jag måstee fan köpa en ny sladd till min
dataskärm, för skärmen släcks så fort
man råkar röra den eller nåt, jag blir ju snart
gaalen. Sen så är det en till sladd till datan
som också är knas, den som sitter i själva
datorn och går till kontakten, så fort man
råkar peta på den med foten så slocknar
hela datorn..
och det bliir att fara till pappa ikväll/imorn
istället, beroende på vilken tid jag är färdig
med allt ikvälll.


Jag vill ha masssoor med pengar och
köpa ett hus i spanien och köpa masssa
kläder + en chihuahua. Jag ska försöka
drömma det dära inatt. haha!

Nu ska jag kolla på tvvvvv och förhoppningsvis
somna sådär utan att jag märker det, för jag
är jättetrött och jag tänker då inte somna
medvetet för då kommer jag inte kunna somna inatt. =D

hääjs ♥

Kommentarer
Postat av: ZOUL

Lycka till med drömmen!! Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be, för under kan ju ske! =))

2008-04-08 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0