#13 - TV!

Snart blir det att kolla på tv, för det är 
100 höjdare och sen Lilla Al-fadji & co.
Jag kom iväg till djurmagazinet idag iaf.
Köpte kalk till Markoo, sen ska jag köpa
nån liten växt till Zlime som han kan få
gömma sig bakom också=)
Det var skitkallt att gå dit, det snöade och
blåste så det typ stack i ansiktet, bläeh.
Fast Vida tyckte det var härligt iallafall.

 
Har kämpat med min blogg skitlänge nu, så
nu får den se ut som den gör, jag orkar inte
mera. Det är jobbigt när man inte vet vilka
koder som är vilka, sen kopierar man in fel
färg på fel ställe, ändrar, glömmer bort vars
den andra koden var osvosv. Blä. Jag vart less.

Nu ska jag gå och hämta dricka och sen så ska
jag gå och sätta mig framför tvn=)
hejdah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0