#12 - skitväder

Kan det inte sluta snöööa! Jag vill ha soommar
Sen så blåser det ute också, inte heller kul. Idag
ska jag ta Vida och gå till djurmagazinet, men det
är ju inte roligt så länge det är sånt häär väder ute
ju.. Sen så stänger det ju klockan 6, så jag får se om
jag hinner, mamma ligger ju och vilar och jag måste
ha pengar av henne. Det svider i mina ögon, är så trött
och desstuom så är jag hungrig. Men det känns inte
värt att äta nånting nu för då kommer jag inte att vara
hungrig då vi ska äta middag. Jag tror nog att Markoo
får mjölmaskarna istället för Zlime, för han äter dom
ju endå inte, vi har dom i kylskåpet och vi vill helst
bara bli av med dom, för det är äckligt att ha maskar
i kylskåpet, Markoo lär väl älska dom, han äter ju
allt. Det är ju fan nästan snöstorm ute ju, kan inte
bara sommaren komma NUU!!!!

Jag skulle egentligen till pappa idag, men  det vart inte så,
eftersom jag skulle på djurmagazinet och grejjer idag
och få lilla Zlime att äta, vilket jag lyckades med. Så
jag ska fara dit imorn istället.

Nu ska jag börja avrunda och kolla på tv eller nåt medans
jag väntar på att mamaa ska vakna, pusshejj










Kommentarer
Postat av: denise

alltså du är så söt, haha
tänkte bara skriva det.
och vad fan
typ jag + jättemånga jag känner hade igår kväll tänkt att det är så bra att det snart är sommar och man slipper snön och grejer, och på morgonen när man vaknar ligger det typ meter av snö på marken, så dumt :(

2008-04-07 @ 23:34:09
URL: http://ccloudman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0