#10 - skolaa!

Bajs.. nu äre skola igen, tråk! vaknade just och måste snart
gå och göra mig i ordning, är såå trött. skulle göra vad som
helst bara jag fick gå och lägga mig igen! Men skolan går ju
endå ganska snabbt, Vi börjar ju halv 10 och slutar 3, vi har
bara engelska, klassråd, idrott och sve/eng idag. så det blir
nog bra endå. Igår var jag skittrött när jag skulle sova, men
det var ju massor med bra på tv så jag somnade sent endå.
önskar att jag skulle lag mig och sovt tidigare endå, då hade
jag inte varit så trött nu, haha ;P


Jag trodde faktiskt att Zlime skulle äta av mjölmaskarna
inatt, men icket, men jag tror faktiskt att han kommer att
äta då han blir riktigt hungrig, eller då han börjat vänja
sig lite mer vid sitt nya hem, det blir nog bra tillslut=)



Och nu måste jag göra mig i ordning och sen gå till skolan. blääeh!

Kommentarer
Postat av: Nadja

haha visst varen bra? ;D asså siccorhand jag vet inte hur man svarar ;)

2008-04-07 @ 09:15:12
URL: http://streetprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0